Ekonomi

Renault’dan daha kârlı büyüme için 8 yeni model

Renault, markayı 2027 yılına kadar en fazla değer üreten segmentlerde konumlandırmak amacıyla C ve D segmentlerinden beş aracın yanı sıra sekiz yeni modeli uluslararası pazara sunmak için 3 milyar Euro yatırım yapacak.

Renault Markası, Renaulution planı kapsamında “Uluslararası 2027 Stratejisi”ni tanıttı. Renault, 2027 yılına kadar uluslararası pazarlarda her üç araçtan birini elektrikli veya hibrit versiyonda satmayı hedefliyor. Bu ürün lansmanı, müşterilere değer yaratacak ve markayı daha rekabetçi hale getirecek iki platformda gerçekleştirilecek;

Dört farklı konumda ultra esnekliğe ve çoklu güce sahip yeni bir Renault Grubu modüler platformu: Latin Amerika, Kuzey Afrika, Türkiye ve Hindistan.

Geely yan kuruluşu altında, Güney Kore merkezli, D ve E segmentlerine özel Kompakt Modüler Mimari (CMA) platformu.

Renault, 2027 yılına kadar uluslararası pazarda satılan birim başına net geliri 2019 yılına göre iki katına çıkarmayı hedefliyor.

Niagara Concept, uluslararası pazarda markanın modern ruhunu temsil ediyor. Marka, 2027 yılına kadar uluslararası pazarda satışa sunacağı yeni nesil Renault modellerini duyurdu. Bu modellerin tamamı yerel müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak ve aynı zamanda Renault DNA’sını da bünyesinde barındıracak. Kardian, piyasaya sürülen sekiz üretim modelinden ilkiydi.

Markanın yeni stratejisini değerlendiren Renault Marka CEO’su Fabrice Cambolive, “Ürün yenileme stratejimiz Avrupa’da meyvelerini verdikçe, markayı daha küresel ve daha kârlı hale getireceğiz. Renault, bölgeler arasında paylaşılan daha az sayıda üretim platformuna dayalı sekiz yeni ürün piyasaya sürdü. Böylece sinerjimizi artırıyoruz.” Araç lansmanıyla birlikte şu andan itibaren 2027 yılına kadar tüm uluslararası pazarlara saldırmaya başladı” dedi.

Bu yeni platformun mevcut ve gelecekteki tüm düzenlemelerle uyumlu, en yeni nesil elektrik ve elektronik mimarilerden yararlanacağını söyleyen Renault Markası İş Performansı Lider Yardımcısı Bruno Vanel, şunları söyledi: “Bu yeni Renault Grubu modüler platformunun mimarisi son derece esnek ve rekabetçidir. Bu sayede dünya çapındaki müşterilerimize yüksek değer, verimlilik ve ilgili teknolojiler sağlayan araçlar sunmamızı sağlayacak, aynı zamanda bize avantaj sağlayacaktır. Rakiplerimizden farklılaşarak geniş araç yelpazesiyle global bir atağa kalkıyoruz. Yeni Renault marka kimliğine sahip olacak bu araçlar, herkesin ihtiyaçlarına uygun olacak ve müşterilerin daha az güç tüketmesine olanak tanıyacak. “Güç aktarım teknolojileri, üstün sürüş keyfi sunacak.” , konfor ve araç içi yaşam özellikleri markamızın DNA’sında yer alıyor” dedi.

Niagara Konsepti’nin tavan çizgisi eğimi ve dikey çeyrek cam sütunuyla enerjik ve sportif bir his sunduğunu vurgulayan Renault Tasarım Lider Yardımcısı Gilles Vidal, “Niagara Konsepti, Renault markasının gelecekteki uluslararası serisinin tarzını bünyesinde barındırıyor. Bu keşif konsepti, Geniş ve coşkulu çizgileriyle sağlam ve güçlü “Aynı zamanda sofistike ve teknolojilerle dolu. Bu araç sınırsız bir yolculuğun vaadi gibidir” dedi.

Uluslararası pazarda büyük başarılar

Renault, 2022 yılında satışlarının yüzde 43’ü uluslararası pazarlarda gerçekleşen ve toplam 634 bin 124 adet ile dünya çapında en çok araç satan Fransız otomotiv markası oldu. Markanın ilk 10 pazar sıralamasında Brezilya ikinci, Türkiye dördüncü sırada yer alıyor. Hindistan beşinci, Güney Kore sekizinci ve Kolombiya dokuzuncu sırada yer alıyor.

Büyük bölgelerde karlı bir ürün hamlesi

Açıklamaya göre Grup, 2027 yılına kadar pazara sunacağı 8 yeni modelle uluslararası tarihinde yeni bir sayfa açıyor. 3 milyar Euro’luk yatırımla desteklenen bu hamle, markanın kilit bölgelerdeki performansını artıracak. . Bu kapsamda Renault, 2027 yılında Avrupa pazarı dışındaki uluslararası pazarlarda araç başına net satışlarını 2019 yılına kıyasla iki katına çıkarmayı hedefliyor. Marka, beş yeni C ve D segmenti ürününün lansmanı ile uluslararası segment karmasını da dengeleyecek, Avrupa pazarında olduğu gibi. Aynı zamanda gelecek yıl Latin Amerika ve Fas pazarına girecek Kardian ile B segmentindeki konumunu güçlendirecek.

Yeni araçlarda karbon emisyonunun azaltılması da “Renault markası uluslararası 2027 stratejisi”nin ana hedefleri arasında yer alıyor. Bu hedefine, şu anda Brezilya ve Türkiye’de mevcut olan Megane E-Tech yüzde 100 Elektrikli modeli gibi E-Tech elektrikli modellerini diğer birçok ülkede de piyasaya sürerek ulaşacak. Böylece marka, 2027 yılına kadar Avrupa pazarının yanı sıra uluslararası pazarlarda da her üç araçtan birini elektrikli veya hibrit versiyonla satmayı hedefliyor.

Uluslararası kapsama sahip yeni bir Renault Grubu modüler platformu

Küresel bölgelerde rekabet gücünü ve sinerjisini en üst düzeye çıkarmayı hedefleyen Renault, ürün kataloğunu uluslararası kapsama sahip yeni bir Renault Grubu modüler platformuyla uyarlayacak. Bu platform; Dört sanayi bölgesinde kurulacak: Latin Amerika, Türkiye, Fas ve Hindistan. Söz konusu platform, 4 ile 5 metre arası araç uzunlukları, 2,6 ile 3 metre arasında 4 seçenekli dingil mesafesi ve 3 metre uzunluğa sahip arka üniteleriyle geniş bir çeşitliliğe olanak tanıyor. İYM, esnek yakıt (E85), LPG, gelişmiş hafif hibrit (48V) ve önden çekişli ve dört tekerlekten çekişli modeller için tam hibrit seçeneklerinin de yer aldığı platform, tüketim ve karbon emisyonu açısından daha fazla verimlilik hedefliyor.

Güney Kore’deki üst düzey segmente özel CMA platformu

CMA veya Kompakt Modüler Mimari platformu, 2022 yılında Renault Grubu ve Geely Holding Grubu tarafından imzalanan ortaklığa dayanıyor. Platform, iki ve dört tekerlekten çekişli üst düzey D ve E segmenti modeller için kullanılacak ve çoğu durumda hibrit güç aktarma organlarıyla mevcuttur. Bu araçlar Seul’deki mühendislik merkezi tarafından tasarlanacak ve Busan’daki fabrikada üretilecek. Bu platformda geliştirilen ilk Renault Korea Motors aracı 2024 yılının ilk dönemi sonunda tanıtılacak.

Niagara Konsepti uluslararası girişimi bünyesinde barındırıyor

Renault Grubu, Niagara Concept ile yeni bir soluk ve modernlik getirerek uluslararası tarihinde yeni bir kapı açıyor. Güçlü kişiliği ve çağdaş çizgileriyle bu konsept, Renault Grubu’nun yeni modüler platformu üzerine inşa edilecek Renault serisinin geleceğine bir bakış sunuyor. Niagara Concept, sağlam ve güçlü olmasının yanı sıra gelişmişlik ve yeni teknolojiler de içeriyor. Keskin detaylarıyla Renault ürünlerinin yeni tasarım dilini yansıtıyor. Tasarımda, Renault adını oluşturan harfler, büyük ölçüde bilindiği kültürden ilham alan “Pixel art” görünümüne sahip. Kaş far dizisi canlılığı ve etkileyiciliğiyle dikkat çekiyor. Ekstra yerden yüksekliği, uzun hareket süspansiyonu ve geniş göbek açılarıyla Niagara Konsept, en zorlu koşullarda kullanılmak üzere tasarlandı.

Renault Grubunun yeni ultra esnek platformu üzerine inşa edilen Niagara Concept, inanılmaz bir sürüş konforuna sahip. Önde hafif hibrit gelişmiş (48V) güç ünitesi ve arkada ilave elektrik motoru bulunan yeni tasarım, ideal arazi performansına sahip 4WD modelidir. Günlük kullanımının yarısı tam elektrikli modda olduğundan karbon emisyonları önemli ölçüde azaltılıyor. Niagara Konsepti, Renault’nun 2027 yılında piyasaya süreceği bir sonraki uluslararası modellerin de habercisi. – İSTANBUL

tirebolu-haber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu